Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η έννοια του διδακτικού μετασχηματισμού και τα ερευνητικά ρεύματα που σχετίζονται με αυτόνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η παραδοσιακή αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η καινοτομική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία του σεληνιακού ανακλαστήρα στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η εποικοδομητική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία της ανεμογεννήτριας στο νηπιαγωγείο: ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία του απλού εκκρεμούς στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές διδακτικές στρατηγικές κατά τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τις ΤΠΕ, (β) Συμπεριφοριστικές διδακτικές στρατηγικές, (γ) Εποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές, (δ) Κοινωνικογνωστικές διδακτικές στρατηγικές, (ε) Κοινωνικοπολιτισμικές διδακτικές στρατηγικέςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές διδακτικές στρατηγικές κατά τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τις ΤΠΕ, (β) Συμπεριφοριστικές διδακτικές στρατηγικές, (γ) Εποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές, (δ) Κοινωνικογνωστικές διδακτικές στρατηγικές, (ε) Κοινωνικοπολιτισμικές διδακτικές στρατηγικέςΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοποί Ενότητας: α)Εισαγωγή στο μάθημα «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» β)Δομής του Μαθήματος γ)Διδακτικό Συμβόλαιο Αντικείμενο του μαθήματος ΤΠΕ στην Εκπαίδευση δ)Σκοπός του μαθήματος ΤΠΕ στην ΕκπαίδευσηΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Ανάπτυξη δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου με λογισμικό εκπαιδευτικής ρομποτικής και προγραμματισμού Βασικές έννοιες: η εκπαιδευτική ρομποτική και ο προγραμματισμός.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό.Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η αναπτύξη δεξιότητων υψηλού επιπέδου με τους διαδραστικούς πίνακες και η αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία // Βασικές έννοιες: διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας, διαδραστικοί πίνακες