Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 663-718 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο της ευριπίδειας τραγωδίας Ἄλκηστις.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Η δεύτερη ενότητα πραγματεύεται το μουσικό είδος της όπερας, έτσι όπως εμφανίζεται κατά τον 17ο και 18ο αιώνα. Πιο συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν τα χαρακτηριστικά, αλλά και οι αντιπροσωπευτικότεροι συνθέτες της όπερας στη Γαλλία, στην Αγγλία και στη Γερμανία. Επίσης θα αναλυθεί το είδος της opera seria (σοβαρής όπερας).Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 719-797 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἡρακλεῖδαι και Ἱππόλυτος.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Το μάθημα επιδιώκει αφενός να εισάγει τους φοιτητές στο μουσικό θέατρο και πιο συγκεκριμένα στη βασικότερη μορφή του μουσικού θεάτρου, την όπερα, και αφετέρου να παρουσιάσει τις περιόδους, την εξέλιξη, τα είδη, τις σημαντικότερες μορφές της και τους αντιπροσωπευτικότερους συνθέτες της.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 798-834 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἀνδρομάχη και Ἑκάβη.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 835-907 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἱκέτιδες και Ἴων.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην τρίτη ενότητα επιδιώκεται η εξοικείωση των φοιτητών με την κωμική όπερα και τα είδη της (Opera buffa, Intermezzo, Opera comique, Ballad opera, Singspiel). Θα προσεγγιστεί το είδος της κωμικής όπερας, όπως αναπτύχθηκε στην Ιταλία, Γαλλία, Αγγλία και Γερμανία. Επίσης θα παρουσιαστούν δυο αντιπροσωπευτικοί εκπρόσωποι της όπερας: ο Joseph Haydn και ο Βόλφγκαγκ Αμαντέους Μότσαρτ.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Εξετάζονται από την άποψη της γραμματικής και του συντακτικού οι στίχοι 520-575 της ΜήδειαςΑρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Εξετάζονται από την άποψη της γραμματικής και του συντακτικού οι στίχοι 576-626 της ΜήδειαςΑρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Εξετάζονται από την άποψη της γραμματικής και του συντακτικού οι στίχοι 627-662 της ΜήδειαςΑρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 908-975 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἡρακλῆς και Ἡλέκτρα.