Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) η θέση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Δημιουργίας και Έκφρασης, (β) η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού για τη δημιουργία και έκφραση, (γ) η παρουσίαση ενδεικτικών παιδαγωγικών δραστηριοτήτων για τη δημιουργία και έκφρασηΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Η θέση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των μαθηματικών στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικί, (β) Η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού για τα μαθηματικά, (γ) Η παρουσίαση ενδεικτικών παιδαγωγικών δραστηριοτήτων για τα μαθηματικάΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Μελέτη της θέσης των υπολογιστών και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία, (β) Μελέτη της ένταξης των ΤΠΕ στο πρόγραμμα σπουδών του Ελληνικού Νηπιαγωγείου, (γ) Σύνδεση με το πρόγραμμα σπουδών ΤΠΕ στο δημοτικό και (δ) Πρόταση για ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές διδακτικές στρατηγικές κατά τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τις ΤΠΕ, (β) Συμπεριφοριστικές διδακτικές στρατηγικές, (γ) Εποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές, (δ) Κοινωνικογνωστικές διδακτικές στρατηγικές, (ε) Κοινωνικοπολιτισμικές διδακτικές στρατηγικέςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές διδακτικές στρατηγικές κατά τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τις ΤΠΕ, (β) Συμπεριφοριστικές διδακτικές στρατηγικές, (γ) Εποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές, (δ) Κοινωνικογνωστικές διδακτικές στρατηγικές, (ε) Κοινωνικοπολιτισμικές διδακτικές στρατηγικέςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Μελέτη της θέσης των υπολογιστών και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία και (β) Μελέτη της ένταξης των ΤΠΕ στο πιλοτικό πρόγραμμα σπουδών του Ελληνικού ΝηπιαγωγείουΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α)Συνοπτική περιγραφή και ανάλυση της θέσης των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση, (β) Οι ΤΠΕ αντιμετωπίζονται ι) ως αντικείμενο εκπαίδευσης και ιι) ως μέσο γνώσης, (γ)έρευνας και μάθησης σε όλο το εύρος του προγράμματος σπουδών. (δ)Ακολουθούμενες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (ε) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού προσχολικής αγωγήςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α)Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ. (β)Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος. (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ.