[Play]
Ενότητα 4: Πρόσληψη σε αντίστροφη πορεία: «Παρερμηνεύοντας» την Ἠλέκτρα του Σοφοκλή (Peter Stein 2007)_PartB
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:39:27
|
345 |
[Play]
Ενότητα 2.2.: Ερμηνεία της διάλεξης του Κ. Καστοριάδη «Η αρχαία ελληνική δημοκρατία και η σημασία της για εμάς σήμερα»_partB
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:42:54
|
1106 |
[Play]
Ενότητα 2.2.: Ερμηνεία της διάλεξης του Κ. Καστοριάδη «Η αρχαία ελληνική δημοκρατία και η σημασία της για εμάς σήμερα»_partA
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
01:14:39
|
1231 |
[Play]
Ενότητα 5.2.2.: Από τον Οἰδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή στην Δαιμόνια Μηχανή του Jean Cocteau και τον Βασιλιά Οιδίποδα του Pier Paolo Pasolini.
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
01:09:34
|
458 |
[Play]
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Θεωρία της Πρόσληψης
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:52:44
|
865 |
[Play]
Ενότητα 3: Πρόσληψη στην αρχαιότητα: Ο Αἴαντας του Σοφοκλή και της Επικής Παράδοσης.
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
01:07:47
|
621 |
[Play]
Ενότητα 5.1.2.: Ο μύθος του Οἰδίποδα του Σοφοκλή
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:36:59
|
473 |
[Play]
Ενότητα 5.3.: Ο Οἰδίποδας τον 21ο αι. Η πρόσληψη του μύθου του Οἰδίποδα στην ταινία Στρέλλα των Π. Κούτρα και Π. Ευαγγελίδη (2009).
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
01:08:10
|
528 |
[Play]
Ενότητα 4: Πρόσληψη σε αντίστροφη πορεία: «Παρερμηνεύοντας» την Ἠλέκτρα του Σοφοκλή (Peter Stein 2007)_PartA
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:48:23
|
423 |
[Play]
Ενότητα 7: Η Μήδεια στον Κινηματογράφο: συγκλίσεις και αποκλίσεις της Μήδειας του Lars von Trier από την Μήδεια του Ευριπίδη και την Μήδεια του P.P. Pasolini.
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:21:16
|
533 |
[Play]
1.1. Εισαγωγή στην Θεωρία της κλασικής Πρόσληψης και Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις.
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:49:32
|
535 |
[Play]
Ενότητα 8: Ο Αριστοφάνης για εφήβους: Ὄρνιθες του Αριστοφάνη της Τζ. Κακουδάκη_PartB
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
01:47:58
|
394 |
[Play]
Ενότητα 6.3.: Antigone on the Post-colonial World Stage: The Island by Athol Fugard, John Kani and Winston Ntshona_partA
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:38:46
|
360 |
[Play]
Ενότητα 6.3.: Antigone on the Post-colonial World Stage: The Island by Athol Fugard, John Kani and Winston Ntshona_partΒ
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:57:28
|
339 |
[Play]
Ενότητα 6.2. : Οι Αντιγόνες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου: Bertolt Brecht, Die Antigone des Sophokles.
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:49:48
|
439 |
[Play]
Ενότητα 8: Ο Αριστοφάνης για εφήβους: Ὄρνιθες του Αριστοφάνη της Τζ. Κακουδάκη_PartA
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:30:16
|
365 |
[Play]
5.2. Η πρόσληψη του μύθου του Οιδίποδα στην Δαιμόνια Μηχανή του Jean Cocteau.
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:48:34
|
570 |
[Play]
Ενότητα 2.1.: Οι αρχές της Πρόσληψης του Αρχαίου Δράματος στον κινηματογράφο.
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:22:00
|
485 |
[Play]
Ενότητα 5.1.: Οἰδίπους Τύραννος : Άξονες ερμηνείας της τραγωδίας του Σοφοκλή_partA
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:40:51
|
549 |
[Play]
Ενότητα 5.1.: Οἰδίπους Τύραννος : Άξονες ερμηνείας της τραγωδίας του Σοφοκλή_partB
|
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Φιλοσοφία, Ηθική, Θρησκεία
Τέχνες
|
2015 |
00:47:36
|
407 |