Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Μελέτες πεδίου, Μικρο-εθνογραφία, Παρατήρηση χρηστών, Πρωτόκολλο think aloud, Συνεργατική αξιολόγηση, Συνέντευξη, Ερωτηματολόγιο, Ομάδα εστίασης, Μελέτη ανταγωνιστικών λύσεωνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Απαιτήσεις χρηστών, Χαρακτηριστικά εργασιών (περιβάλλον και οργάνωση χώρου εργασίας, συνθήκες απασχόλησης, ανάλυση βασικών εργασιών), Θεωρία της δραστηριότητας, Ιεραρχική ανάλυση εργασιών, Σενάρια χρήσηςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Κατηγορίες χρηστών (πρωτεύοντες, δευτερεύοντες, τριτεύοντες), Ενδιαφερόμενοι (stakeholders), Χαρακτηριστικά χρηστών (ατομικά, σε σχέση με υπολογιστές, ομαδικά)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Αρχές ανθρωποκεντρικής σχεδίασης, Ελικοειδές μοντέλο, ISO 9241-210:2010, Μοντέλο καταρράκτη, Αστεροειδές μοντέλοΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τι είναι σχεδίαση, Είναι η σχεδίαση τέχνη ή επιστήμη, Σχεδίαση διαδραστικών συστημάτων και πως διαφέρει από άλλες επιστήμεςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Γλώσσες προγραμματισμού, Γλώσσες εντολών, Αλληλεπίδραση με φυσική γλώσσα, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης γλώσσας εντολώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Χαρακτηριστικά φορμών, GOMS ανάλυση συμπλήρωσης φόρμας, Βασικές αρχές σχεδίασης φορμών, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης φορμώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τύποι μενού, Πολυεπίπεδα μενού και Steering Law, Κανόνες σχεδιασμού μενού, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης μενού, Ταξινόμηση καρτών και οργάνωση επιλογών σε μενούΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Βασικές αρχές σχεδιασμού εικονιδίων, Δημιουργία βασικού αλφαβήτου εικονιδίων, Δυσκολία αναπαράστασης αφηρημένων εννοιών, Παραδείγματα καλών και κακών πρακτικώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
GOMS ανάλυση περιβαλλόντων απευθείας χειρισμού, Αρχή της υποδεικνυόμενης χρήσης, Αρχή τήρησης φυσικών-σημασιολογικών περιορισμών, Αρχή αντιστοιχίας χειριστηρίων-λειτουργιών, Αρχή της ανάδρασηςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος απευθείας χειρισμού, Παραδείγματα απευθείας χειρισμού, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα απευθείας χειρισμούΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ορισμός στυλ αλληλεπίδρασης, Παραδείγματα, Κυρίαρχο και εναλλακτικά σημερινά στυλ αλληλεπίδρασηςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Οθόνες CRT, LCD και LED, Αντιστασιακές και χωρητικές οθόνες, Ενεργό πλέγμα (e-ink), Οθόνες BrailleΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Δεικτικές συσκευές άμεσου ελέγχου (οθόνη αφής, γραφίδα), Δεικτικές συσκευές έμμεσου ελέγχου (ποντίκι, ιχνόσφαιρα, χειριστήριο joystick, επιφάνεια αφής), Δεικτικές συσκευές ειδικού σκοπού (τυφλοπόντικας, eye tracking, data glove)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Σχήματα, Νοητικά μοντέλα, Δομικά μοντέλα, Λειτουργικά μοντέλα, Νοητικό μοντέλο σχεδιαστή, Νοητικό μοντέλο χρήστη, ΠαραδείγματαΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Επισκόπηση γνωσιακών μοντέλων και αρχιτεκτονικών, Μοντέλο Norman των 7 σταδίων (Στάδια εκτέλεσης και εκτίμησης, Χάσματα εκτέλεσης και εκτίμησης), Θεωρία βάθους επεξεργασίας, ΑυτοματισμοίΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Παράδειγμα μοντελοποίησης εργασίας με KLM, Κανόνες τοποθέτησης KLM τελεστών, Εμπειρικοί μέσοι χρόνοι τελεστών KLMΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Σχέση μοντέλου GOMS και μοντέλου KLM, Παραδοχές μοντέλου KLM, Χρήσεις μοντέλου KLM, Περιγραφή τελεστών και φάσεων μοντελοποίησης με KLMΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Νόμος της εξάσκησης (Power Law of Practice), Νόμος χρόνου δείξης στόχου (Fitts Law)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Στόχοι-Χειρισμοί-Μέθοδοι-Κανόνες Επιλογής, Παράδειγμα μοντελοποίησης εργασίας με χρήση του GOMS, Σχέση GOMS και Μοντέλου Ανθρώπινου Επεξεργαστή