Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Οθόνες CRT, LCD και LED, Αντιστασιακές και χωρητικές οθόνες, Ενεργό πλέγμα (e-ink), Οθόνες BrailleΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Απαιτήσεις χρηστών, Χαρακτηριστικά εργασιών (περιβάλλον και οργάνωση χώρου εργασίας, συνθήκες απασχόλησης, ανάλυση βασικών εργασιών), Θεωρία της δραστηριότητας, Ιεραρχική ανάλυση εργασιών, Σενάρια χρήσηςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ανίχνευση σύγκρουσης, Υπολογισμός δύναμης, Ομαλοποίησης δύναμης, Απόδοση δύναμης, Απτική υφήΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Εισαγωγή σε τεχνικές προδιαγραφής διεπαφής και αλληλεπίδρασης (UML διαγράμματα, Διάγραμμα καταστάσεων, Συμβολισμός ενεργειών χρήστη)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Χαρακτηριστικά αναπαράστασης χειρονομιών, Εξαγωγή χαρακτηριστικών αναπαράστασης χειρονομιών, Υπολογιστική όραση, Μέθοδοι/Τεχνικές υλοποίησης (ιεραρχική αναζήτηση, χώρος χαρακτηριστικών)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Αρχές ανθρωποκεντρικής σχεδίασης, Ελικοειδές μοντέλο, ISO 9241-210:2010, Μοντέλο καταρράκτη, Αστεροειδές μοντέλοΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Νόμοι Gestalt για την οργάνωση οπτικών ερεθισμάτωνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Η έννοια της οπτικής αντίληψης, Στερεοσκοπικά βοηθήματα, Μονοσκοπικά βοηθήματαΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Βραχυχρόνια μνήμη, Ο μαγικός αριθμός 7±2, Μακροχρόνια μνήμη, Γνωστικός επεξεργαστής, Νόμος της απόφασης (Hick-Hyman)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Η μέθοδος User Action Notation (UAN), UAN γραμματική (συμβολισμοί ενεργειών χρήστη και απόκρισης συστήματος, στοιχειώδεις εργασίες χρήστη), UAN παραδείγματαΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Εικονική και ρομποτική χειρουργική, Εφαρμογές για άτομα με αναπηρίες, ΠαιχνίδιαΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Κατηγορίες και παραδείγματα απτικών συσκευών, Προβλήματα-προκλήσεις απτικών συσκευώνΕισαγωγή στους Υπολογιστές, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ελεύθερο λογισμικό, λογισμικό ανοικτού κώδικα.Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Επισκόπηση γνωσιακών μοντέλων και αρχιτεκτονικών, Μοντέλο Norman των 7 σταδίων (Στάδια εκτέλεσης και εκτίμησης, Χάσματα εκτέλεσης και εκτίμησης), Θεωρία βάθους επεξεργασίας, ΑυτοματισμοίΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Μετρήσιμα μεγέθη (δείκτες) ευχρηστίας, Καθορισμός τιμών δεικτών ευχρηστίας, Ανάλυση οικονομικής επίδρασης δεικτών ευχρηστίας, Παράδειγμα στόχων και δεικτών ευχρηστίαςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ορισμός πρωτοτύπου, Μορφές πρωτοτύπων, Κατηγορίες πρωτοτύπων με βάση την πιστότητα, Εργαλεία κατασκευής πρωτοτύπων, Τεχνική Wizard of OZΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Περιγραφή συστατικών διαγράμματος καταστάσεων, Παράδειγμα δημιουργίας διαγράμματος κατάστασης για μία απλή διαδραστική εφαρμογήΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Κινητήριος επεξεργαστής, Ανοικτός βρόγχος ελέγχου, Κλειστός βρόγχος ελέγχου (κύκλος Perceive-Recognize-Act)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τι είναι σχεδίαση, Είναι η σχεδίαση τέχνη ή επιστήμη, Σχεδίαση διαδραστικών συστημάτων και πως διαφέρει από άλλες επιστήμεςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Κατηγορίες χρηστών (πρωτεύοντες, δευτερεύοντες, τριτεύοντες), Ενδιαφερόμενοι (stakeholders), Χαρακτηριστικά χρηστών (ατομικά, σε σχέση με υπολογιστές, ομαδικά)