Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
GOMS ανάλυση περιβαλλόντων απευθείας χειρισμού, Αρχή της υποδεικνυόμενης χρήσης, Αρχή τήρησης φυσικών-σημασιολογικών περιορισμών, Αρχή αντιστοιχίας χειριστηρίων-λειτουργιών, Αρχή της ανάδρασηςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Βασικές αρχές σχεδιασμού εικονιδίων, Δημιουργία βασικού αλφαβήτου εικονιδίων, Δυσκολία αναπαράστασης αφηρημένων εννοιών, Παραδείγματα καλών και κακών πρακτικώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τύποι μενού, Πολυεπίπεδα μενού και Steering Law, Κανόνες σχεδιασμού μενού, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης μενού, Ταξινόμηση καρτών και οργάνωση επιλογών σε μενούΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Το πρόβλημα της οργάνωσης πληροφορίας, Πληροφοριακή αρχιτεκτονική (information architecture), Θεωρία αναζήτησης πληροφορίας, Πληροφοριακή οσμή (information scent) Εργαλείο αυτόματου ελέγχου πλοηγησιμότητας επιλογών ιστοτόπου (ISEtool)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Χαρακτηριστικά φορμών, GOMS ανάλυση συμπλήρωσης φόρμας, Βασικές αρχές σχεδίασης φορμών, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης φορμώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Γλώσσες προγραμματισμού, Γλώσσες εντολών, Αλληλεπίδραση με φυσική γλώσσα, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης γλώσσας εντολώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τι είναι σχεδίαση, Είναι η σχεδίαση τέχνη ή επιστήμη, Σχεδίαση διαδραστικών συστημάτων και πως διαφέρει από άλλες επιστήμεςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Αρχές ανθρωποκεντρικής σχεδίασης, Ελικοειδές μοντέλο, ISO 9241-210:2010, Μοντέλο καταρράκτη, Αστεροειδές μοντέλοΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Κατηγορίες χρηστών (πρωτεύοντες, δευτερεύοντες, τριτεύοντες), Ενδιαφερόμενοι (stakeholders), Χαρακτηριστικά χρηστών (ατομικά, σε σχέση με υπολογιστές, ομαδικά)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Απαιτήσεις χρηστών, Χαρακτηριστικά εργασιών (περιβάλλον και οργάνωση χώρου εργασίας, συνθήκες απασχόλησης, ανάλυση βασικών εργασιών), Θεωρία της δραστηριότητας, Ιεραρχική ανάλυση εργασιών, Σενάρια χρήσηςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Μελέτες πεδίου, Μικρο-εθνογραφία, Παρατήρηση χρηστών, Πρωτόκολλο think aloud, Συνεργατική αξιολόγηση, Συνέντευξη, Ερωτηματολόγιο, Ομάδα εστίασης, Μελέτη ανταγωνιστικών λύσεωνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Χρήσεις αρχών και κανόνων σχεδιασμού, Πρότυπα σχεδίασης (design patterns), Επισκόπηση συλλογών κανόνων για παραθυρικές εφαρμογές, ιστοτόπους, και εφαρμογές σε φορητές συσκευέςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Κανόνες σχεδιασμού της NASA, Κανόνες σχεδιασμού HHS Research-Based web design and usability guidelinesΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ορισμός πρωτοτύπου, Μορφές πρωτοτύπων, Κατηγορίες πρωτοτύπων με βάση την πιστότητα, Εργαλεία κατασκευής πρωτοτύπων, Τεχνική Wizard of OZΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Σχεδιασμός πληροφοριακής αρχιτεκτονικής, Η τεχνική της ταξινόμησης καρτών (card sorting)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Η ανάγκη για τον καθορισμό προδιαγραφών ευχρηστίας, ISO 9241, Στόχοι και κριτήρια ευχρηστίας, Παραδείγματα στόχων ευχρηστίας, Επίπεδα στόχων ευχρηστίαςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Μετρήσιμα μεγέθη (δείκτες) ευχρηστίας, Καθορισμός τιμών δεικτών ευχρηστίας, Ανάλυση οικονομικής επίδρασης δεικτών ευχρηστίας, Παράδειγμα στόχων και δεικτών ευχρηστίαςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Εισαγωγή σε τεχνικές προδιαγραφής διεπαφής και αλληλεπίδρασης (UML διαγράμματα, Διάγραμμα καταστάσεων, Συμβολισμός ενεργειών χρήστη)Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Περιγραφή συστατικών διαγράμματος καταστάσεων, Παράδειγμα δημιουργίας διαγράμματος κατάστασης για μία απλή διαδραστική εφαρμογήΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Η μέθοδος User Action Notation (UAN), UAN γραμματική (συμβολισμοί ενεργειών χρήστη και απόκρισης συστήματος, στοιχειώδεις εργασίες χρήστη), UAN παραδείγματα