Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Εξετάζονται από την άποψη της γραμματικής και του συντακτικού οι στίχοι 627-662 της ΜήδειαςΜύθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά την καταγωγή του Διονύσου και το περιεχόμενο της λατρείας του. Ιδιαίτερη έμφαση αποδίδεται στην γιορτή των Ανθεστηρίων και στην σημασία καθεμιάς από τις τρεις ημέρες που την αποτελούν (Πιθοίγια, Χόες, Χύτροι).Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 663-718 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο της ευριπίδειας τραγωδίας Ἄλκηστις.Μύθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Ανακεφαλαιωτική ενότητα.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 719-797 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἡρακλεῖδαι και Ἱππόλυτος.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 798-834 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἀνδρομάχη και Ἑκάβη.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 835-907 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἱκέτιδες και Ἴων.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 908-975 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἡρακλῆς και Ἡλέκτρα.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 976-1080 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Τρωάδες και Ἑλένη.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 1081-1120 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ἰφιγένεια ἐν Ταύροις και Φοίνισσαι.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Όροι και ερμηνεία της έννοιας της Πρόσληψης.Η ποίηση και η ποιητική του Κ. Π. Καβάφη, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η πρώτη ενότητα συνιστά εισαγωγή στην ποίηση και την ιδεολογία του Καβάφη. Πέρα από κάποια βασικά στοιχεία της ζωής του Καβάφη που επηρέασαν το έργο του, στο εισαγωγικό αυτό μάθημα θα παρουσιαστούν τα βασικά συστατικά της καβαφικής ποιητικής τα οποία θα εξεταστούν στα επόμενα μαθήματα μέσα από τα κείμενα. Ακόμη, δίνονται κάποιες βασικές γνώσεις και οδηγίες για περαιτέρω μελέτη, ώστε να δημιουργηθεί μια κοινή μεθοδολογική βάση γύρω από έννοιες κλειδιά (ειρωνεία, προσωπείο) που θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια.Μύθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι διάφοροι ορισμοί που έχουν δοθεί στο περιεχόμενο της έννοιας ‘μύθος’, η καταγωγή και η λειτουργία του στο πλαίσιο μιας ορισμένης κοινωνίας, η διαφοροποίησή του από άλλα συγγενικά είδη ( θρύλος, παραμύθι ) καθώς και η διάκρισή του από την ιστοριογραφία.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Έρευνα και παρουσίαση από τις φοιτήτριες του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών Βάνα Τσίχλα και Κωνσταντίνα Παπαϊωάννου.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Διδασκαλία από την Ευφημία Δ. Καρακάντζα, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Διδασκαλία από την Ευφημία Δ. Καρακάντζα, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα παρουσιάζει το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Ὀρέστης και Ἰφιγένεια ἐν Αὐλίδι.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 1121-1230 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση, ενώ παρουσιάζεται το περιεχόμενο των ευριπίδειων τραγωδιών Βάκχαι και Ρῆσος και του σατυρικού δράματος Κύκλωψ.Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η ενότητα μελετά τους στίχους 1231-1419 με έμφαση στην ερμηνευτική προσέγγιση.