Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην παρουσίαση αυτή διερευνάται η κοινωνική αντιμετώπιση της Διαφορετικότητας και οι πολιτικές διαχείρισης της. Επιπλέον, μελετάται η πολυπολιτισμική προσέγγιση και η έννοια της ενσωμάτωσης.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ενότητα αυτή διερευνάται η έννοια του πολιτισμικού σχετικισμού στο πλαίσιο της αναγνώρισης της διαφοράς καθώς μελετάται και η αντιρατσιστική εκπαίδευση.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός της ενότητας αυτής είναι: •Να μελετηθούν οι έννοιες της διαπολιτισμικότητας και της διαπολιτισμικής προσέγγισης στην Ευρώπη •Να οριοθετηθούν οι στόχοι/αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τα στάδια πολιτισμικής εξέλιξης •Να δοθούν τα χαρακτηριστικά της διαπολιτισμικής ικανότηταςΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ενότητα αυτή επιχειρείται η : •Οριοθέτηση των εννοιών της ετερότητας και του οικείου/διαφορετικού άλλου •Μελέτη της διαδικασίας συγκρότησης του εμείς •Ανάλυση των διαδικασιών διαχείρισης του άλλου σε πολυπολιτισμικές κοινωνίεςΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην πέμπτη ενότητα αναλύεται η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης στην Πολιτειακή Αγωγή των μαθητών. Επιπλέον, μελετάται το μοντέλο της Εθνικιστικής εκπαίδευσης.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στη διάλεξη αυτή αναλύεται η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης στην Πολιτειακή Αγωγή των μαθητών και μελετάται το μοντέλο του Πολιτειακού Πλουραλισμού.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ενότητα αυτή οριοθετούνται έννοιες όπως νεωτερικότητα και παγκοσμιοποίηση, ομογενοποίηση και αναδεικνύεται ο ρόλος της διαπολιτισμικής προσέγγισης στην εκπαίδευση σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) η θέση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Μελέτης Περιβάλλοντος, (β) η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού για τη Μελέτη Περιβάλλοντος, (γ) η παρουσίαση ενδεικτικών παιδαγωγικών για τη Μελέτη ΠεριβάλλοντοςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η εισαγωγή στις έννοιες του ΑΠΣ και του ΔΕΠΠΣ και της θέσης των ΤΠΕ σε αυτά.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Παρουσίαση και ανάλυση της Φόρμας σχεδίασης Δραστηριοτήτων με χρήση λογισμικού/άΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) η θέση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Δημιουργίας και Έκφρασης, (β) η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού για τη δημιουργία και έκφραση, (γ) η παρουσίαση ενδεικτικών παιδαγωγικών δραστηριοτήτων για τη δημιουργία και έκφρασηΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Η συνοπτική παρουσίαση βασικών αρχών της εποικοδομιστικής θεωρίας και μέσω της προσέγγισης που αφορά λογισμικά ανοικτού τύπο όπως εννοιολογική χαρτογράφηση, (β) Η έμφαση δίνεται στο πως σχεδιάζεται η ανίχνευση αναπαραστάσεων μέσω της εννοιολογικής χαρτογράφησηςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Η θέση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των μαθηματικών στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικί, (β) Η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού για τα μαθηματικά, (γ) Η παρουσίαση ενδεικτικών παιδαγωγικών δραστηριοτήτων για τα μαθηματικάΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός-Στόχοι: (α)Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ, (β) Τεκμηρίωση (τεχνική έκθεση) ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, (γ) Τεχνικές αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού σεναρίου.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Η παρουσίαση των βασικών κατηγοριών εκπαιδευτικού λογισμικού για μικρές ηλικίες, (β) Η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού κλειστού τύπου (πολυμεσικές εφαρμογές, συστήματα διδασκαλίας, τεστ γνώσεων, ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης ), (γ) Η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού ανοιχτού τύπου (εφαρμογές υπερμέσων, προσομοιώσεις)Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
testΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
test