Εισαγωγή στη Ρομποτική, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Γρανάζια και λόγοι μετασχηματισμού.Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τύποι μενού, Πολυεπίπεδα μενού και Steering Law, Κανόνες σχεδιασμού μενού, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης μενού, Ταξινόμηση καρτών και οργάνωση επιλογών σε μενούΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Γλώσσες προγραμματισμού, Γλώσσες εντολών, Αλληλεπίδραση με φυσική γλώσσα, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης γλώσσας εντολώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
GOMS ανάλυση περιβαλλόντων απευθείας χειρισμού, Αρχή της υποδεικνυόμενης χρήσης, Αρχή τήρησης φυσικών-σημασιολογικών περιορισμών, Αρχή αντιστοιχίας χειριστηρίων-λειτουργιών, Αρχή της ανάδρασηςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Βασικές αρχές σχεδιασμού εικονιδίων, Δημιουργία βασικού αλφαβήτου εικονιδίων, Δυσκολία αναπαράστασης αφηρημένων εννοιών, Παραδείγματα καλών και κακών πρακτικώνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Μελέτες πεδίου, Μικρο-εθνογραφία, Παρατήρηση χρηστών, Πρωτόκολλο think aloud, Συνεργατική αξιολόγηση, Συνέντευξη, Ερωτηματολόγιο, Ομάδα εστίασης, Μελέτη ανταγωνιστικών λύσεωνΕισαγωγή στους Υπολογιστές, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Υπολογισμός ΣυμπληρωμάτωνΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ορισμός στυλ αλληλεπίδρασης, Παραδείγματα, Κυρίαρχο και εναλλακτικά σημερινά στυλ αλληλεπίδρασηςΕισαγωγή στους Υπολογιστές, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Αναπαραστάσεις αριθμών και υπολογισμός συμπληρωμάτων.Εισαγωγή στη Ρομποτική, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Visual servo control.Εισαγωγή στους Υπολογιστές, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Αναπαράσταση κινητής υποδιαστολής. Μετατροπή σε αριθμούς κινητής υποδιαστολής. Πρόσθεση αριθμών κινητής υποδιαστολής. Κώδικες.Εισαγωγή στους Υπολογιστές, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Γιατί μας ενδιαφέρει το δυαδικό σύστημα. Αριθμητικές πράξεις στο δυαδικό.Ηλεκτρονικά Στοιχεία Ισχύος και Βιομηχανικές Εφαρμογές, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
MOSFET Ισχύος, IGBTΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος απευθείας χειρισμού, Παραδείγματα απευθείας χειρισμού, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα απευθείας χειρισμούΕισαγωγή στη Ρομποτική, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Σχεδιασμός ελεγκτών, κίνηση προς σημείο, κίνηση σε τροχιά.Ηλεκτρικές Μηχανές Ι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Αυτομετασχηματιστής (Α.Μ.Τ.), μετασχηματιστής ΡεύματοςΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ορισμός προσβασιμότητας, Γιατί είναι σημαντική και ποιούς αφορά η προσβασιμότητα, Βοηθητικές τεχνολογίες υποστήριξης (assistive technologies), Οδηγίες και αρχές διασφάλισης προσβασιμότητας, Μεθοδολογίες και εργαλεία αξιολόγησης προσβασιμότηταςΗλεκτρικές Μηχανές Ι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Ισχύς μετασχηματιστή ως συνάρτηση του όγκουΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Οθόνες CRT, LCD και LED, Αντιστασιακές και χωρητικές οθόνες, Ενεργό πλέγμα (e-ink), Οθόνες BrailleΕπικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών
Δεικτικές συσκευές άμεσου ελέγχου (οθόνη αφής, γραφίδα), Δεικτικές συσκευές έμμεσου ελέγχου (ποντίκι, ιχνόσφαιρα, χειριστήριο joystick, επιφάνεια αφής), Δεικτικές συσκευές ειδικού σκοπού (τυφλοπόντικας, eye tracking, data glove)