Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Αρχή διατήρησης μηχανικής ενέργειας. Συντηρητικές και μη συντηρητικές δυνάμεις - δυναμική ενέργεια και έργο. Κατανόηση μέσω αντιπροσωπευτικών παραδειγμάτων.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Συνέχεια στην θεωρία της αρχής διατήρησης της ορμής. Επεξήγηση με χαρακτηριστικά παραδείγματα.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Σημειακές μάζες και αρχή διατήρησης της ορμής απουσία εξωτερικών δυνάμεων. Χαρακτηριστικά παραδείγματα κατανόησης.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Συνέχεια στα διανύσματα. Πολλαπλασιασμός διανύσματος με αριθμό. Πολλαπλασιασμός διανυσμάτων: εσωτερικό και εξωτερικό γινόμενο. Μοναδιαία διανύσματαΦυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Συνέχεια στα διανύσματα. Πρόσθεση, αφαίρεση και χαρακτηριστικά παραδείγματα με πράξεις διανυσμάτων.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Εισαγωγή στον ορισμό του διανύσματος. Ορισμός του μέτρου και της γωνίας του διανύσματος. Πρόσθεση διανυσμάτων.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία του απλού εκκρεμούς στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία της ανεμογεννήτριας στο νηπιαγωγείο: ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η εποικοδομητική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία του σεληνιακού ανακλαστήρα στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η καινοτομική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η παραδοσιακή αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η έννοια του διδακτικού μετασχηματισμού και τα ερευνητικά ρεύματα που σχετίζονται με αυτόνΦυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Περιγραφή και ερμηνεία των δέσμιων τροχιών. Παραδείγματα ελατηρίου και ταλαντωτή μέσω Αρχής Διατήρησης Μηχανικής Ενέργειας. Ορισμός της ευσταθούς και της ασταθούς ισορροπίας.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Κυκλική κίνηση υλικού σημείου:οι περιπτώσεις της ομαλής και της επιταχυνόμενης κυκλικής κίνησης. Ορισμός και ερμηνεία του ακτίνιου. Σχέση τόξου-γωνίας σε ακτίνια.