Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Περιγραφή των περιοδικών αρμονικών κυμάτων. Ορισμός και ερμηνεία των χαρακτηριστικών μεγεθών τους.Φυσική ΙΙ, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Γεωμετρική οπτική 1Φυσική ΙΙ, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Γεωμετρική οπτικήΦυσική ΙΙ, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Γεωμετρική οπτικήΦυσική ΙΙ, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Γεωμετρική οπτική 4Φυσική ΙΙ, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Γεωμετρική οπτική 5Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Εξαγωγή συμπερασμάτων στιγμιαίας ταχύτητας από διαγράμματα ταχύτητας - χρόνου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Ορισμός της γωνιακής ταχύτητας στην ομαλή κυκλική κίνηση και στην ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση. Ερμηνεία και επεξήγηση των χαρακτηριστικών μεγεθών της περιόδου, συχνότητας και αντιπροσωπευτικά παραδείγματα.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Κυκλική κίνηση υλικού σημείου:οι περιπτώσεις της ομαλής και της επιταχυνόμενης κυκλικής κίνησης. Ορισμός και ερμηνεία του ακτίνιου. Σχέση τόξου-γωνίας σε ακτίνια.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Περιγραφή και ερμηνεία των δέσμιων τροχιών. Παραδείγματα ελατηρίου και ταλαντωτή μέσω Αρχής Διατήρησης Μηχανικής Ενέργειας. Ορισμός της ευσταθούς και της ασταθούς ισορροπίας.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η έννοια του διδακτικού μετασχηματισμού και τα ερευνητικά ρεύματα που σχετίζονται με αυτόνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η παραδοσιακή αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η καινοτομική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία του σεληνιακού ανακλαστήρα στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής