Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Σύνδεση γραμμικών μεγεθών απόσταση, ταχύτητας και επιτάχυνσης με τα αντίστοιχα στην κυκλική κίνηση υλικού σημείου στο επίπεδο. Ομαλά επιταχυνόμενη κυκλική κίνηση. Έργο κεντρομόλου δύναμης. Επιτρόχιος κίνηση-χαρακτηριστικά παραδείγματα. Εξισώσεις επιταχυνόμενης κυκλικής κίνησης.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Συνέχεια στην θεωρία της αρχής διατήρησης της ορμής. Επεξήγηση με χαρακτηριστικά παραδείγματα.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Σημειακές μάζες και αρχή διατήρησης της ορμής απουσία εξωτερικών δυνάμεων. Χαρακτηριστικά παραδείγματα κατανόησης.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία του απλού εκκρεμούς στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΦυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Περίπτωση εγκάρσιου κύματος-κύμα σε χορδή. Ταχύτητα κύματος σε χορδή. Γραμμική πυκνότητα και χαρακτηριστικά παραδείγματα.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Συνέχεια στην αρχή διατήρησης της ενέργειας με πιο σύνθετα παραδείγματα-προβλήματα. Ισχύς, στιγμιαία ισχύς και ιπποδύναμη: ορισμός, μονάδες και παραδείγματα.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Επαλληλία κυμάτων-η περίπτωση της συμβολής. Διαφορά φάσης οδηγεί σε ενισχυτική ή καταστροφική συμβολή. Επεξήγηση και κατανόηση μέσω αντιπροσωπευτικών παραδειγμάτων.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία του σεληνιακού ανακλαστήρα στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικήςΦυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Ο 2ος Ν. του Νεύτωνα σε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μεταβολής ορμής.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Συνέχεια στις μηχανικές δυνάμεις. Τάση νήματος και κατεύθυνση δύναμης. Κατανόηση μέσω χαρακτηριστικών παραδειγμάτων.Φυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Παραδείγματα για διάφορες μηχανικές δυνάμεις. Υπολογισμός κινηματικών ποσοτήτων όπως ταχύτητα και επιτάχυνση.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η εποικοδομητική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΦυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Παραδείγματα για διάφορες μηχανικές δυνάμεις. Υπολογισμός κινηματικών ποσοτήτων όπως ταχύτητα και επιτάχυνση.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η παραδοσιακή αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΦυσική Ι, Τμήμα Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Ταλαντώσεις και περιοδικότητα. Αρμονικός ταλαντωτής και λύση της διαφορικής εξίσωσής του με αρχικές τιμές. Κυκλική συχνότητα, περίοδος, ταχύτητα και ολική ενέργεια ταλαντωτή (κινητική και δυναμική). Επεξηγηματικό παράδειγμα.Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η καινοτομική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημώνΔιδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η διδασκαλία της ανεμογεννήτριας στο νηπιαγωγείο: ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής