Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
9η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
8η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
7η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
6η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
5η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
4η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
3η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
2η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
10η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
1η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α)Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ. (β)Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος. (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α)Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ. (β)Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος. (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α)Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ. (β)Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος. (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α)Συνοπτική περιγραφή και ανάλυση της θέσης των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση, (β) Οι ΤΠΕ αντιμετωπίζονται ι) ως αντικείμενο εκπαίδευσης και ιι) ως μέσο γνώσης, (γ)έρευνας και μάθησης σε όλο το εύρος του προγράμματος σπουδών. (δ)Ακολουθούμενες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (ε) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού προσχολικής αγωγήςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α)Συνοπτική περιγραφή και ανάλυση της θέσης των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση, (β) Οι ΤΠΕ αντιμετωπίζονται ι) ως αντικείμενο εκπαίδευσης και ιι) ως μέσο γνώσης, (γ)έρευνας και μάθησης σε όλο το εύρος του προγράμματος σπουδών. (δ)Ακολουθούμενες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (ε) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού προσχολικής αγωγήςΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Μελέτη της θέσης των υπολογιστών και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία, (β) Μελέτη της ένταξης των ΤΠΕ στο πρόγραμμα σπουδών του Ελληνικού Νηπιαγωγείου, (γ) Σύνδεση με το πρόγραμμα σπουδών ΤΠΕ στο δημοτικό και (δ) Πρόταση για ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Μελέτη της θέσης των υπολογιστών και των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία και (β) Μελέτη της ένταξης των ΤΠΕ στο πιλοτικό πρόγραμμα σπουδών του Ελληνικού ΝηπιαγωγείουΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό.Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Η θέση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των μαθηματικών στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικί, (β) Η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού για τα μαθηματικά, (γ) Η παρουσίαση ενδεικτικών παιδαγωγικών δραστηριοτήτων για τα μαθηματικάΠαιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: (α) Η συνοπτική παρουσίαση βασικών αρχών της εποικοδομιστικής θεωρίας και μέσω της προσέγγισης που αφορά λογισμικά ανοικτού τύπο όπως εννοιολογική χαρτογράφηση, (β) Η έμφαση δίνεται στο πως σχεδιάζεται η ανίχνευση αναπαραστάσεων μέσω της εννοιολογικής χαρτογράφησης