Βρέθηκαν 39 αποτελέσματα   RSS     Άλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

ΤΙΤΛΟΣ ΕΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
[Play] Τα θέατρα της Μεγαλόπολης – Σπάρτης – Μεσσήνης και η θεωρία για την «κινούμενη σκηνή». Ενότητα 4 (β). Μεγαλόπολη - Σπάρτη - Μεσσήνη  / Διάλεξη 4 2015 00:45:17
[Play] Εισαγωγή - Ιστορικά στοιχεία. Ενότητα 1.  / Διάλεξη 1 2015 01:22:33
[Play] Η θεωρία για την ορθογώνια ορχήστρα. Ενότητα 2  / Διάλεξη 2 2015 01:02:49
[Play] Φάσεις του Διονυσιακού θεάτρου. Ενότητα 3  / Διάλεξη 3 2015 01:02:24
[Play] Τα θέατρα της Μεγαλόπολης – Σπάρτης – Μεσσήνης και η θεωρία για την «κινούμενη σκηνή». Ενότητα 4 (α). Μεγαλόπολη  / Διάλεξη 4 2015 00:40:50
[Play] Διάλεξη 13 Τέταρτο επεισόδιο (175a-176a): Σωκράτους ρήσις, αυτοκριτικὴ και αδιέξοδο - Έξοδος (176a-d): Ο Χαρμίδης μαθητής του Σωκράτους.  / Διάλεξη 13 2014 01:43:15
[Play] Διάλεξη 12 Τέταρτο επεισόδιο (173d-175a): Έκτος ορισμὸς της σωφροσύνης (ἐπιστήμη…ἀγαθοῦ τε καὶ κακοῦ) καὶ η ανασκευή της.  / Διάλεξη 12 2014 02:04:33
[Play] Ενότητα 10: Η όπερα του 20ού αιώνα στην Ευρώπη και στην Αμερική.  Σκηνικά δρώμενα σε ροκ συναυλία.  / Διάλεξη 10 2014 01:13:09
[Play] Διάλεξη 11 Τρίτο επεισόδιο (172b-173a): Επισήμανση μεθοδολογικών σφαλμάτων – Τρίτο ιντερλούδιο (173a-d): Το όνειρο του Σωκράτους και η τρίτη ουτοπία.  / Διάλεξη 11 2014 02:00:19
[Play] Ενότητα 09: Η όπερα στην υπόλοιπη Ευρώπη τον 19ο αιώνα. Από την όπερα στην οπερέτα και από την οπερέτα στο μιούσικαλ.  / Διάλεξη 9 2014 01:39:33
[Play] Διάλεξη 10 Δεύτερο ιντερλούδιο (169c-d): Ο Κριτίας μπερδεμένος – Τρίτο επεισόδιο (169d-172a): Eίναι ωφέλιμη η σωφροσύνη; - Η δεύτερη ουτοπία (171d-172a): Ο (χαμένος;) παράδεισος της αλάνθαστης κοινωνίας.  / Διάλεξη 10 2014 01:36:59
[Play] Ενότητα 08: Η όπερα στη Γερμανία τον 19ο αιώνα: Ludwig van Beethoven, Karl Maria von Weber, Richard Wagner.  / Διάλεξη 8 2014 01:56:07
[Play] Διάλεξη 09 Δεύτερο επεισόδιο (167b-169c): Η έννοια της αυτοαναφορικότητος ή η σωφροσύνη ως γνώση δευτέρας τάξεως – Πέμπτος ορισμὸς της σωφροσύνης (ἐπιστήμη ἐπιστήμης καὶ δὴ καὶ ἀνεπιστημοσύνης)  / Διάλεξη 9 2014 01:33:06
[Play] Διάλεξη 8 Δεύτερο επεισόδιο (164c-167a): Κριτίου ρήσις και τέταρτος ορισμός της σωφροσύνης (τὸ γιγνώσκειν αὐτὸν ἑαυτόν).  / Διάλεξη 8 2014 02:06:04
[Play] Ενότητα 06: Η όπερα στην Ιταλία τον 19ο αιώνα (μέρος γ'): Giuseppe Verdi.  / Διάλεξη 6 2014 01:48:02
[Play] Ενότητα 07:Η όπερα στην Ιταλία τον 19ο αιώνα (μέρος δ΄): Giacomo Puccini. Η όπερα στη Γαλλία τον 19ο αιώνα: χαρακτηριστικοί εκπρόσωποι της γαλλικής οπερατικής παράδοσης.  / Διάλεξη 7 2014 01:53:42
[Play] Διάλεξη 07 Πρώτο ιντερλούδιο (162c-d): Ο Κριτίας θυμωμένος - Δεύτερο επεισόδιο (162e-164c): Αναπροσαρμογή του τρίτου ορισμού της σωφροσύνης (ἡ τῶν ἀγαθῶν πρᾶξις) και απόπειρα ανασκευής του.  / Διάλεξη 7 2014 00:44:29
[Play] Ενότητα 05: Η όπερα στην Ιταλία τον 19ο αιώνα (μέρος β'): Gaetano Donizetti, Vincenzo Bellini.  / Διάλεξη 5 2014 01:43:52
[Play] Διάλεξη 06 Πρώτο επεισόδιο (160d-162b): Δεύτερος (ὅπερ αἰδώς) και τρίτος ορισμὸς της σωφροσύνης (τὸ τὰ ἑαυτοῦ πράττειν) και η ανασκευή τους - Η πρώτη ουτοπία (161d10-162a2): Κοινωνία αυτάρκων παραγωγών.  / Διάλεξη 6 2014 02:14:30
[Play] Ενότητα 04: Christoph Willibald Gluck. Η όπερα στην Ιταλία τον 19ο αιώνα (μέρος α΄): χαρακτηριστικά, αντιπροσωπευτικοί συνθέτες. Gioachino Rossini.  / Διάλεξη 4 2014 01:36:06
Top