Βρέθηκαν 73 αποτελέσματα   RSS     Εκπαίδευση [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός και Στόχοι: (α)Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ. (β)Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος. (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ.
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 00:23:13 341
[Play] Νέα Ενότητα 11η (Αρβανίτη ΕυγενίαΛέκτορας)

Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Στην ενότητα αυτή διερευνάται η έννοια του πολιτισμικού σχετικισμού στο πλαίσιο της αναγνώρισης της διαφοράς καθώς μελετάται και η αντιρατσιστική εκπαίδευση.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-03 00:16:14 349

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:57:39 351

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό.
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:32:04 356
[Play] Νέα Ενότητα 9η (Αρβανίτη ΕυγενίαΛέκτορας)

Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Στην ένατη ενότητα διερευνάται η κοινωνική αντιμετώπιση της Διαφορετικότητας και οι πολιτικές διαχείρισης της. Μελετάται, επίσης, ο αποκλεισμός και η αφομοίωση.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-03 00:23:53 359
[Play] Διάλεξη 3 (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Μουσειολογία Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Ο εκπαιδευτικός ρόλος του μουσείου ΦΕΤ
Εξάμηνο: 5o 2015-07-24 00:19:10 363
[Play] Διάλεξη 5Β (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Η διδασκαλία του απλού εκκρεμούς στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής
Εξάμηνο: 3o 2015-07-26 00:12:23 372
[Play] Διάλεξη 2 (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Μουσειολογία Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Κατηγορίες μουσείων ΦΕΤ
Εξάμηνο: 5o 2015-07-29 00:32:00 372
[Play] Διάλεξη 4 (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Μουσειολογία Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Τα ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα
Εξάμηνο: 5o 2015-07-24 00:25:51 373

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 00:45:54 376
[Play] Νέα Ενότητα 2η (Αρβανίτη ΕυγενίαΛέκτορας)

Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Στην ενότητα αυτή οριοθετούνται έννοιες όπως νεωτερικότητα και παγκοσμιοποίηση, ομογενοποίηση και αναδεικνύεται ο ρόλος της διαπολιτισμικής προσέγγισης στην εκπαίδευση σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-03 00:39:09 380
[Play] Διάλεξη 4Α (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Η διδασκαλία του σεληνιακού ανακλαστήρα στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής
Εξάμηνο: 3o 2015-07-26 00:22:04 384
[Play] Διάλεξη 5 (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Η εποικοδομητική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών
Εξάμηνο: 3o 2015-07-26 00:33:18 390
[Play] Νέα Ενότητα 10η (Αρβανίτη ΕυγενίαΛέκτορας)

Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Στην παρουσίαση αυτή διερευνάται η κοινωνική αντιμετώπιση της Διαφορετικότητας και οι πολιτικές διαχείρισης της. Επιπλέον, μελετάται η πολυπολιτισμική προσέγγιση και η έννοια της ενσωμάτωσης.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-03 00:36:17 397

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Η συνοπτική παρουσίαση βασικών αρχών της εποικοδομιστικής θεωρίας και μέσω της προσέγγισης που αφορά λογισμικά ανοικτού τύπο όπως εννοιολογική χαρτογράφηση, (β) Η έμφαση δίνεται στο πως σχεδιάζεται η ανίχνευση αναπαραστάσεων μέσω της εννοιολογικής χαρτογράφησης
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:32:43 401

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός-Στόχοι: (α)Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ, (β) Τεκμηρίωση (τεχνική έκθεση) ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, (γ) Τεχνικές αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού σεναρίου.
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:16:01 402
[Play] Διάλεξη 3 (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Η παραδοσιακή αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών
Εξάμηνο: 3o 2015-07-26 00:21:59 403
[Play] Διάλεξη 5Α (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Η διδασκαλία της ανεμογεννήτριας στο νηπιαγωγείο: ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής
Εξάμηνο: 3o 2015-07-26 00:06:45 404
[Play] Διάλεξη 4 (Κολιόπουλος ΔημήτριοςΚαθηγητής)

Διδακτική της Φυσικής: Ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Η καινοτομική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών
Εξάμηνο: 3o 2015-07-26 00:21:36 405

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: Η εισαγωγή στις έννοιες του ΑΠΣ και του ΔΕΠΠΣ και της θέσης των ΤΠΕ σε αυτά.
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:27:51 430
Top