Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην έκτη ενότητα επιδιώκεται η γνωριμία των φοιτητών με το ρεύμα του ρομαντισμού μέσα από δυο χαρακτηριστικά έργα: Lucia di Lamermoor του Gaetano Donizetti και I Puritani του Vincenzo Bellini. Στη συνέχεια του μαθήματος θα παρουσιαστεί η ζωή και το έργο του αντιπροσωπευτικότερου συνθέτη της εποχής, του Giuseppe Verdi. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια σύντομη αναφορά σε τρεις ακόμα σημαντικούς συνθέτες της εποχής: Amilcare Ponchielli, Pietro Mascagni, Alfredo Catalani, Ruggero Leoncavallo.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Διδασκαλία και παρουσίαση από την Ευσταθία - Μαρία Αθανασοπούλου, υποψήφια διδάκτορα του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, BA in Classics (U of Patras, 2010), MA in Classics (U of Patras, 2010-2012), MA in the Reception of the Classical World (UCL, 2012-2013/2014).Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην πέμπτη ενότητα οι φοιτητές θα έρθουν σε επαφή με την ιταλική όπερα, όπως διαμορφώθηκε το 19ο αιώνα. Αρχικά θα παρουσιαστεί η ζωή και το έργο δυο αντιπροσωπευτικών συνθετών του belcanto, του Gaetano Donizetti και του Vincenzo Bellini.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Η Ἠλέκτρα του Σοφοκλή και η παράσταση της Ηλέκτρας του Peter Stein στο Εθνικό Θέατρο της Ελλάδας το 2007.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην 9η ενότητα επιδιώκεται η εξοικείωση των φοιτητών με την όπερα, όπως διαμορφώθηκε στην υπόλοιπη Ευρώπη τον 19ο αιώνα. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη Ρωσία, όπου παρατηρείται έντονη άνθηση της όπερας. Στη συνέχεια του μαθήματος οι φοιτητές θα παρακολουθήσουν την μετάβαση από την όπερα στην οπερέτα, η οποία δημιουργήθηκε ως αντίδραση στην υπερβολική σοβαρότητα της όπερας, και από την οπερέτα στο μιούζικαλ. Θα γίνει μια σύντομα αναφορά σε χαρακτηριστικούς συνθέτες οπερέτας στη Γαλλία, Αυστρία, Αμερική και Αγγλία. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με την παραγωγή όπερας και οπερέτας στην Ελλάδα μέσα από έργα ελλήνων συνθετών.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην τέταρτη ενότητα οι φοιτητές θα έρθουν αρχικά σε επαφή με έναν από τους σημαντικότερους συνθέτες στην ιστορία της όπερας, τον Christoph Willibald Gluck και το έργο του. Στη συνέχεια του μαθήματος θα γίνει μια σύντομη αναφορά στα χαρακτηριστικά και στους βασικούς εκπροσώπους της ιταλικής όπερας του 19ου αιώνα. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με το έργο του Gioacchino Rossini, που κυριαρχεί στην μουσική σκηνή τις πρώτες δεκαετίες του 19ου αιώνα.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στο πρώτο μέρος της 8ης ενότητας επιχειρείται η εξοικείωση των φοιτητών με τη ιταλική και γαλλική οπερατική παράδοση του 19ου αιώνα. Πιο συγκεκριμένα, οι φοιτητές αρχικά θα παρακολουθήσουν αντιπροσωπευτικά δείγματα ιταλικής όπερας από το έργο του Giacomo Puccini και του Francesco Cilea, αλλά και της γαλλικής όπερας από το έργο του Leo Delibes, του Jacques Offenbach και του George Bizet. Στο δεύτερο μέρος του μαθήματος θα γίνει η θεωρητική προσέγγιση της γερμανικής οπερατικής παράδοσης του 19ου. Ειδικότερα θα γίνει μια σύντομη αναφορά στη ζωή και στο έργο του Ludwig van Beethoven, και του Karl Maria von Weber, ενώ θα αναλυθεί εκτενέστερα η ζωή και το έργο του Richard Wagner .Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Διδασκαλία και παρουσίαση από την Ευσταθία - Μαρία Αθανασοπούλου, υποψήφια διδάκτορα του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, BA in Classics (U of Patras, 2010), MA in Classics (U of Patras, 2010-2012), MA in the Reception of the Classical World (UCL, 2012-2013/2014).Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Βιωματικό και θεωρητικό εργαστήριο από την Τζωρτζίνα Κακουδάκη (σκηνοθέτη - θεατρολόγο).Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην τελευταία ενότητα του μαθήματος εξετάζεται η πορεία της όπερας στην Ευρώπη και στην Αμερική, όπως διαμορφώθηκε τον 20ο αιώνα. Η διαδρομή θα ξεκινήσει από τη Γερμανία και θα καταλήξει στη Ρουμανία, με ενδιάμεσους σταθμούς την Αυστρία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Αγγλία, Ουγγαρία, Τσεχοσλοβακία-Τσεχία και Πολωνία. Θα ακολουθήσει η ιστορική διαδρομή της όπερας στην Αμερική του 20ου αιώνα με αναφορές σε αντιπροσωπευτικούς συνθέτες. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με την παρακολούθηση και το σχολιασμό σκηνικών δρωμένων σε ροκ συναυλία.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην 7η ενότητα ολοκληρώνεται η προσπάθεια προσέγγισης της ιταλικής οπερατικής παράδοσης. Αρχικά, οι φοιτητές θα παρακολουθήσουν αποσπάσματα από όπερες του Giuseppe Verdi. Θα ακολουθήσει εκτενής ανάλυση της ζωής και του έργου του Giacomo Puccini. Η ενότητα αυτή ολοκληρώνεται με μια σύντομη εισαγωγή στην γαλλική οπερατική παράδοση και στους αντιπροσωπευτικότερους συνθέτες της.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Βιωματικό και θεωρητικό εργαστήριο από την Τζωρτζίνα Κακουδάκη (σκηνοθέτη - θεατρολόγο).