Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Φάσεις, Μοντέλα και παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην ΕκπαίδευσηΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Συστήματα Οπτικοποίησης, Περιβάλλοντα Προσομοίωσής & Περιβάλλοντα ΜοντελοποίησηςΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: ΣυμπεριφορισμόςΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Β)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Α)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Β)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Α)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εννοιολογική Χαρτογράφηση - Εννοιολογικοί ΧάρτεςΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Γνωστική ΨυχολογίαΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στην Ελληνική ΕκπαίδευσηΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός:Χρήση λογισμικού οπτικοποίησης ως εργαλείου έκφρασης, οπτικής αναπαράστασης και παρουσίασης της πληροφορίας (ψηφιακοί άτλαντες, λογισμικό μελέτης περιβάλλοντος)- Χρήση λογισμικού προσομοίωσης ως εργαλείου διερεύνησης και ανακάλυψης (εικονικά εργαστήρια) // Βασικές έννοιες:οπτικοποίηση, προσομοίωση, μοντελοποίησηΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η κατανόηση των βασικών αρχών της εποικοδομιστικής θεωρίας και συγκεκριμένα της έννοιας της αναπαράστασης και πως επηρεάζουν την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και τη σχεδίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών. // Βασικές έννοιες: εννοιολογικός χάρτης, αναπαράστασηΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η κατανόηση των βασικών αρχών της εποικοδομιστικής θεωρίας και των πιο γνωστών της μοντέλων και το πως επηρεάζει την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και τη σχεδίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών.// Βασικές έννοιες: Εποικοδομισμός, Λογισμικό ανάπτυξης δημιουργικότητας (tuxpaint)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η κατανόηση της έννοιας εφαρμογών των λογισμικών γενικής χρήσης και η αξιοποίηση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. //Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η κατανόηση της έννοιας εφαρμογών υπερμέσων η αξιοποίηση τους στην εκπαιδευτική διαδικασίαΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η ένταξή του εκπαιδευτικού λογισμικού κλειστού τύπου στους διδακτικούς στόχους του ΔΕΠΠΣ.Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Η κατανόηση της έννοιας του εκπαιδευτικού λογισμικού κλειστού τύπου και η ένταξή του στους διδακτικούς στόχους του ΔΕΠΠΣ. // Βασικές έννοιες: πολυμέσο, διδακτικό/εποπτικό μέσο, σύστημα διδασκαλίας (λογισμικό καθοδήγησης), σύστημα εξάσκησης και πρακτικής, τεστ γνώσεωνΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η κατανόηση των επιμέρους κατηγοριών λογισμικού με βάση τις θεωρίες μάθησης και η γνωριμία με βασικά κριτήρια τεχνολογικής και παιδαγωγικής αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού. // Βασικές Έννοιες: Θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ, συμπεριφορισμός, εποικοδομισμός, γνωστική θεωρία, κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση, αξιολόγηση, κριτήρια αξιολόγησης.Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Η γνωριμία με την έννοια του εκπαιδευτικού λογισμικού, η κατανόηση της ύπαρξης διαφορετικών κατηγοριών λογισμικών με βάση τη διάκριση των επιμέρους δυνατοτήτων τους // Βασικές Έννοιες: εκπαιδευτικό λογισμικό και εκπαιδευτικό υπολογιστικό περιβάλλον, κλειστό λογισμικό, ανοικτό λογισμικό, προσφερόμενες δυνατότητεςΤεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός: Γνωριμία και εξοικείωση με τις προηγμένες υπηρεσίες και εργαλεία του Web 2.0, όπως το blog, το wiki και το portfolio. Αυτόνομη χρήση βασικών εργαλείων του Web 2.0 (blog, wiki, portfolio) και οργάνωση πληροφορίας σε ψηφιακό Portfolio. Βασικές έννοιες: Web 2.0, Blogs, Wikis, Forum, Portfolio