Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ένατη ενότητα διερευνάται η κοινωνική αντιμετώπιση της Διαφορετικότητας και οι πολιτικές διαχείρισης της. Μελετάται, επίσης, ο αποκλεισμός και η αφομοίωση.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην 8η διάλεξη οριοθετούνται όροι όπως διαπολιτισμικότητα, διαπολιτισμική ικανότητα, ετερότητα, διαφορετικότητα, αναστοχασμός, εθνοτικές ομάδες. Τέλος, αναλύονται τα μοντέλα της αφομοίωσης και της ενσωμάτωσης.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στη διάλεξη αυτή αναλύεται η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης στην Πολιτειακή Αγωγή των μαθητών και μελετάται το μοντέλο του Πολιτειακού Πλουραλισμού.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ενότητα αυτή αναλύεται η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης στην Πολιτειακή Αγωγή των μαθητών ενώ μελετάται το μοντέλο του Νεοφιλελευθερισμού / της Νεοφιλελεύθερης εκπαίδευσης.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην πέμπτη ενότητα αναλύεται η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης στην Πολιτειακή Αγωγή των μαθητών. Επιπλέον, μελετάται το μοντέλο της Εθνικιστικής εκπαίδευσης.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην παρουσίαση αυτή μελετώνται τα τρία Εκπαιδευτικά παραδείγματα που χαρακτηρίζουν τη σχολική εμπειρία (διδακτική, αυθεντική και μετασχηματιστική εκπαίδευση). Διαπιστώνεται, επίσης, η ύπαρξη ή ανυπαρξία της διαπολιτισμικότητας στα παραδείγματα αυτά.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην τρίτη ενότητα αναλύεται ο ρόλος της εκπαίδευσης στην διαμόρφωση σύγχρονων εργαζόμενων. Μελετώνται σε βάθος τρία μοντέλα σύζευξης εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας: Φορντισμός, Μεταφορντισμός & Παραγωγική διαφορετικότητα.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ενότητα αυτή οριοθετούνται έννοιες όπως νεωτερικότητα και παγκοσμιοποίηση, ομογενοποίηση και αναδεικνύεται ο ρόλος της διαπολιτισμικής προσέγγισης στην εκπαίδευση σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στο πρώτο μάθημα θα γίνει αναλυτική περιγραφή των στόχων του μαθήματος είναι η βαθύτερη θεωρητική κατανόηση: της οριοθέτησης του σύγχρονου κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου στην κοινωνία της γνώσης της ελληνικής πολυπολιτισμικής πραγματικότητας του ρόλου της διαπολιτισμικής παιδαγωγικής σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο της διαχείρισης ομάδων με έντονη την εθνοπολιτισμική διαφοροποίηση της διαπολιτισμικής επικοινωνίας της διαπολιτισμικής ικανότητας (γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες). των θεμάτων γλωσσικής και πολιτισμικής ετερότητας στο νηπιαγωγείο των διαπολιτισμικών διδακτικών σεναρίων και τεχνικών μάθησηςΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ενότητα αυτή επιχειρείται η : •Οριοθέτηση των εννοιών της ετερότητας και του οικείου/διαφορετικού άλλου •Μελέτη της διαδικασίας συγκρότησης του εμείς •Ανάλυση των διαδικασιών διαχείρισης του άλλου σε πολυπολιτισμικές κοινωνίεςΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Σκοπός της ενότητας αυτής είναι: •Να μελετηθούν οι έννοιες της διαπολιτισμικότητας και της διαπολιτισμικής προσέγγισης στην Ευρώπη •Να οριοθετηθούν οι στόχοι/αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τα στάδια πολιτισμικής εξέλιξης •Να δοθούν τα χαρακτηριστικά της διαπολιτισμικής ικανότηταςΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην ενότητα αυτή διερευνάται η έννοια του πολιτισμικού σχετικισμού στο πλαίσιο της αναγνώρισης της διαφοράς καθώς μελετάται και η αντιρατσιστική εκπαίδευση.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Στην παρουσίαση αυτή διερευνάται η κοινωνική αντιμετώπιση της Διαφορετικότητας και οι πολιτικές διαχείρισης της. Επιπλέον, μελετάται η πολυπολιτισμική προσέγγιση και η έννοια της ενσωμάτωσης.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
testΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
testΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Συνέντευξη με αλλοδαπό. Μας παραθέτει την προσωπική του εμπειρία σχετικά με την αντιμετώπιση και τον τρόπο διαβίωσης του ίδιου και της οικογένειάς του στην χώρα μας ως μετανάστες.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Συνέντευξη με αλλοδαπό. Μας παραθέτει την προσωπική του εμπειρία σχετικά με την αντιμετώπιση και τον τρόπο διαβίωσης του ίδιου και της οικογένειάς του στην χώρα μας ως μετανάστες.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Συνέντευξη με αλλοδαπή. Μας παραθέτει την προσωπική της εμπειρία σχετικά με την αντιμετώπιση και τον τρόπο διαβίωσης της ίδιας και της οικογένειάς της στην χώρα μας ως μετανάστες.Διαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Interculture_Forum_partAΔιαπολιτσμική Παιδαγωγική, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Interculture_Forum_partA