Χημεία, Τμήμα Τμήμα Φυσικής
3η Διάλεξη για το μάθημα "Χημεία" μέρος ΓΧημεία, Τμήμα Τμήμα Φυσικής
1η Διάλεξη για το μάθημα "Χημεία" μέρος 1-3AΧημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
9η Διάλεξη του μαθήματος "Χημεία Ι"Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η δράση ενός δείκτη. Πως το pH ενός διαλύματος αλάζει το χρώμα ενός ασθενούς οργανικού οξέος.Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μια σύντομη διάλεξη για τα Σημαντικά ΨηφίαΧημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αριθμός οξείδωσης. Τι είναι και πως υπολογίζεται.Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μια άσκηση σχετικά με την ισοστάθμιση των χημικών εξισώσεωνΧημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τι σημαίνει ηλεκτραρνητικότητα;Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ένα παράδειγμα σχετικά με τις μετατροπές μονάδωνΧημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πως μπορώ να βρω τοχημικό τύπο μιας ένωσης από το όνομά της;Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Σύντομες ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τους δεσμούς στα μόριαΧημεία, Τμήμα Τμήμα Φυσικής
Απλά Πειράματα Χημείας μέρος 9Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τι σημαίνει συγκέντρωση στα διαλύματα;Χημεία, Τμήμα Τμήμα Φυσικής
Απλά Πειράματα Χημείας μέρος 12Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πως δρα ρυθμιστικά ένα διάλυμα ασθενούς οξέος με το συζυγές του άλαςΧημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Σύντομες ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη φυσική κατάσταση ουσιώνΧημεία, Τμήμα Τμήμα Φυσικής
Απλά Πειράματα Χημείας μέρος 9Χημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Επίλυση ενός προβλήματος συνδυασμένων δεξιοτήτων σχετικά με την ύλη της πρώτης διάλεξηςΧημεία Ι, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μια άσκηση σχετικά με την στοιχειομετρία των χημικών εξισώσεων