Βρέθηκαν 51 αποτελέσματα   RSS     Κόμης Βασίλειος [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Κοινωνιογνωστικές Θεωρίες - Κοινωνικοπολιτικές Θεωρίες
Εξάμηνο: 4o 2014-02-24 01:22:16 744

Ημερίδα Ενημέρωσης 18 Φεβρουαρίου 2014, Τμήμα Δράση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων

Μονάδα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Πολυμέσων του Πανεπιστημίου Πατρών
Εξάμηνο: - 2014-02-18 00:11:53 104

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοποί Ενότητας: α)Εισαγωγή στο μάθημα «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» β)Δομής του Μαθήματος γ)Διδακτικό Συμβόλαιο Αντικείμενο του μαθήματος ΤΠΕ στην Εκπαίδευση δ)Σκοπός του μαθήματος ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Εξάμηνο: 4o 2014-02-24 01:20:06 1174
[Play] Αντικείμενο Μαθήματος  / Διάλεξη 1 (Κόμης ΒασίλειοςΚαθηγητής)

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός Μαθήματος: να ευαισθητοποιήσει τις φοιτήτριες/ές στο διεπιστημονικό πεδίο της εφαρμογής των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών μέσω της ανάπτυξης και αξιολόγησης κατάλληλων αναπτυξιακά δραστηριοτήτων σχετικών με το πρόγραμμα σπουδών που κάνουν ευρεία χρήση των υπολογιστών και του εκπαιδευτικού λογισμικού.
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 00:40:34 319

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός-Στόχοι: (α)Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ, (β) Τεκμηρίωση (τεχνική έκθεση) ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, (γ) Τεχνικές αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού σεναρίου.
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:16:01 366

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 00:45:54 336

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 00:25:59 270

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές έννοιες και η χρησιμοποιούμενη ορολογία της Διδακτικής των Επιστημών σε σχέση με τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ, (β) Οι έννοιες αυτές σχετίζονται με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό τρίγωνο, το διδακτικό συμβόλαιο, τον διδακτικό μετασχηματισμό, τις κοινωνικές πρακτικές αναφοράς, τις ιδέες των μαθητών (νοητικά μοντέλα, γνωστικές και κοινωνικές αναπαραστάσεις,) τη γνωστική και την κοινωνικογνωστική σύγκρουση, και την εννοιολογική αλλαγή, την διδακτική κατάσταση και την διδακτική παρέμβαση και διδακτική στρατηγική.
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 01:26:03 269

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές διδακτικές στρατηγικές κατά τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τις ΤΠΕ, (β) Συμπεριφοριστικές διδακτικές στρατηγικές, (γ) Εποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές, (δ) Κοινωνικογνωστικές διδακτικές στρατηγικές, (ε) Κοινωνικοπολιτισμικές διδακτικές στρατηγικές
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 00:52:23 267

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Να παρουσιαστούν και να αναλυθούν συνοπτικά οι βασικές διδακτικές στρατηγικές κατά τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων με τις ΤΠΕ, (β) Συμπεριφοριστικές διδακτικές στρατηγικές, (γ) Εποικοδομιστικές διδακτικές στρατηγικές, (δ) Κοινωνικογνωστικές διδακτικές στρατηγικές, (ε) Κοινωνικοπολιτισμικές διδακτικές στρατηγικές
Εξάμηνο: 5o 2015-01-29 01:25:04 248

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοποί Ενότητας: α)Εισαγωγή στο μάθημα «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» β)Δομής του Μαθήματος γ)Διδακτικό Συμβόλαιο Αντικείμενο του μαθήματος ΤΠΕ στην Εκπαίδευση δ)Σκοπός του μαθήματος ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Εξάμηνο: 4o 2014-02-24 01:20:06 1169

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: Ανάπτυξη δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου με λογισμικό εκπαιδευτικής ρομποτικής και προγραμματισμού Βασικές έννοιες: η εκπαιδευτική ρομποτική και ο προγραμματισμός.
Εξάμηνο: 4o 2015-03-20 00:09:57 646

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό.
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:24:31 1055

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: Η αναπτύξη δεξιότητων υψηλού επιπέδου με τους διαδραστικούς πίνακες και η αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία // Βασικές έννοιες: διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας, διαδραστικοί πίνακες
Εξάμηνο: 4o 2015-03-20 00:12:45 542

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: Η εξοικείωση με βασικές υπηρεσίες και εργαλεία του Διαδικτύου: Πλατφόρμα Moodle (βασικές λειτουργίες και φόρουμ), Μηχανές αναζήτησης. Γνωριμία υπηρεσιών και εργαλείων του Διαδικτύου σε καθημερινές εκπαιδευτικές λειτουργίες του μαθήματος με βάση το μοντέλο της μικτής μάθησης. Βασικές έννοιες: Πλατφόρμα μάθησης και διδασκαλίας, Forum, Αναζήτηση πληροφορίας στο διαδίκτυο, Μηχανές αναζήτησης, Κατάλογοι
Εξάμηνο: 4o 2015-03-20 00:26:14 1137

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: Η εισαγωγή στις έννοιες του ΑΠΣ και του ΔΕΠΠΣ και της θέσης των ΤΠΕ σε αυτά.
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:27:51 364

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: Γνωριμία και εξοικείωση με τις προηγμένες υπηρεσίες και εργαλεία του Web 2.0, όπως το blog, το wiki και το portfolio. Αυτόνομη χρήση βασικών εργαλείων του Web 2.0 (blog, wiki, portfolio) και οργάνωση πληροφορίας σε ψηφιακό Portfolio. Βασικές έννοιες: Web 2.0, Blogs, Wikis, Forum, Portfolio
Εξάμηνο: 4o 2015-03-20 00:22:29 752

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: (α) Η παρουσίαση των βασικών κατηγοριών εκπαιδευτικού λογισμικού για μικρές ηλικίες, (β) Η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού κλειστού τύπου (πολυμεσικές εφαρμογές, συστήματα διδασκαλίας, τεστ γνώσεων, ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης ), (γ) Η παρουσίαση αντιπροσωπευτικών δειγμάτων λογισμικού ανοιχτού τύπου (εφαρμογές υπερμέσων, προσομοιώσεις)
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:30:25 470

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός με ΤΠΕ στην Πρώτη Σχολική Ηλικία, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός και Στόχοι: (α) Κατανόηση εννοιολογικού πλαισίου και κατασκευή διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία τμήματος του ΑΠΣ, (β) Σχεδίαση εκπαιδευτικού σεναρίου, με χρήση κατάλληλου υπολογιστικού περιβάλλοντος, (γ) Εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου σε συνθήκες τάξης και αποτίμηση της διαδικασίας όσο αφορά στο γνωστικό δυναμικό των ΤΠΕ
Εξάμηνο: 5o 2015-09-03 00:57:39 316

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Σκοπός: Η γνωριμία με την έννοια του εκπαιδευτικού λογισμικού, η κατανόηση της ύπαρξης διαφορετικών κατηγοριών λογισμικών με βάση τη διάκριση των επιμέρους δυνατοτήτων τους // Βασικές Έννοιες: εκπαιδευτικό λογισμικό και εκπαιδευτικό υπολογιστικό περιβάλλον, κλειστό λογισμικό, ανοικτό λογισμικό, προσφερόμενες δυνατότητες
Εξάμηνο: 4o 2015-03-20 00:33:41 958
Top