Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Διδασκαλία και παρουσίαση του άρθρου του C. Martindale “Redeeming the Text: The Validity of Comparisons of Classical and Postclassical Literature” (1991) από την Ευσταθία - Μαρία Αθανασοπούλου, υποψήφια διδάκτορα του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, BA in Classics (U of Patras, 2010), MA in Classics (U of Patras, 2010-2012), MA in the Reception of the Classical World (U of UCL, 2012-2013/2014).Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμούΌροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Τμήμα Τμήμα Φιλολογίας
Έρευνα και παρουσίαση από την Γεσθημανή Σεφεριάδη, BA in Classics (U of Patras, 2011), MA in Ancient Greek Theatre (Department of Theatrical Studies, U of Patras, 2011-2013).Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Όροι και Συντελεστές της παράστασης Ι, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Άσκηση αυτοσχεδιασμού.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Το μάθημα επιδιώκει αφενός να εισάγει τους φοιτητές στο μουσικό θέατρο και πιο συγκεκριμένα στη βασικότερη μορφή του μουσικού θεάτρου, την όπερα, και αφετέρου να παρουσιάσει τις περιόδους, την εξέλιξη, τα είδη, τις σημαντικότερες μορφές της και τους αντιπροσωπευτικότερους συνθέτες της.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Η δεύτερη ενότητα πραγματεύεται το μουσικό είδος της όπερας, έτσι όπως εμφανίζεται κατά τον 17ο και 18ο αιώνα. Πιο συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν τα χαρακτηριστικά, αλλά και οι αντιπροσωπευτικότεροι συνθέτες της όπερας στη Γαλλία, στην Αγγλία και στη Γερμανία. Επίσης θα αναλυθεί το είδος της opera seria (σοβαρής όπερας).Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην τρίτη ενότητα επιδιώκεται η εξοικείωση των φοιτητών με την κωμική όπερα και τα είδη της (Opera buffa, Intermezzo, Opera comique, Ballad opera, Singspiel). Θα προσεγγιστεί το είδος της κωμικής όπερας, όπως αναπτύχθηκε στην Ιταλία, Γαλλία, Αγγλία και Γερμανία. Επίσης θα παρουσιαστούν δυο αντιπροσωπευτικοί εκπρόσωποι της όπερας: ο Joseph Haydn και ο Βόλφγκαγκ Αμαντέους Μότσαρτ.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην τέταρτη ενότητα οι φοιτητές θα έρθουν αρχικά σε επαφή με έναν από τους σημαντικότερους συνθέτες στην ιστορία της όπερας, τον Christoph Willibald Gluck και το έργο του. Στη συνέχεια του μαθήματος θα γίνει μια σύντομη αναφορά στα χαρακτηριστικά και στους βασικούς εκπροσώπους της ιταλικής όπερας του 19ου αιώνα. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με το έργο του Gioacchino Rossini, που κυριαρχεί στην μουσική σκηνή τις πρώτες δεκαετίες του 19ου αιώνα.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην πέμπτη ενότητα οι φοιτητές θα έρθουν σε επαφή με την ιταλική όπερα, όπως διαμορφώθηκε το 19ο αιώνα. Αρχικά θα παρουσιαστεί η ζωή και το έργο δυο αντιπροσωπευτικών συνθετών του belcanto, του Gaetano Donizetti και του Vincenzo Bellini.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην έκτη ενότητα επιδιώκεται η γνωριμία των φοιτητών με το ρεύμα του ρομαντισμού μέσα από δυο χαρακτηριστικά έργα: Lucia di Lamermoor του Gaetano Donizetti και I Puritani του Vincenzo Bellini. Στη συνέχεια του μαθήματος θα παρουσιαστεί η ζωή και το έργο του αντιπροσωπευτικότερου συνθέτη της εποχής, του Giuseppe Verdi. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια σύντομη αναφορά σε τρεις ακόμα σημαντικούς συνθέτες της εποχής: Amilcare Ponchielli, Pietro Mascagni, Alfredo Catalani, Ruggero Leoncavallo.Είδη και Μορφές του Μουσικού Θεάτρου από το 1600 ἐως τον 20ο αιώνα, Τμήμα Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Στην 7η ενότητα ολοκληρώνεται η προσπάθεια προσέγγισης της ιταλικής οπερατικής παράδοσης. Αρχικά, οι φοιτητές θα παρακολουθήσουν αποσπάσματα από όπερες του Giuseppe Verdi. Θα ακολουθήσει εκτενής ανάλυση της ζωής και του έργου του Giacomo Puccini. Η ενότητα αυτή ολοκληρώνεται με μια σύντομη εισαγωγή στην γαλλική οπερατική παράδοση και στους αντιπροσωπευτικότερους συνθέτες της.